Explain these Crusade Memes for me. BklTYr4

Project Crusade Community

HomePortalLatest imagesSearchRegisterLog in

Share
 

 Explain these Crusade Memes for me.

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
DoesThisLookUnsure (TSP)
Level 3 CPU


  66

Explain these Crusade Memes for me. Empty
PostSubject: Explain these Crusade Memes for me.   Explain these Crusade Memes for me. EmptySat Aug 16, 2014 8:17 pm

I need someone to explain to me the following emoticons in the "Crusade Memes" category.

 Goku Face Goku Face 2 Goku faces
 bubsy Bubsy
 STilt STilt AKA "Fuckman"
 Neb Neb
 Kill Me Kill Me

Thank you in advance.
Back to top Go down
rexos
Level 5 CPU
rexos

  300

Explain these Crusade Memes for me. Empty
PostSubject: Re: Explain these Crusade Memes for me.   Explain these Crusade Memes for me. EmptySat Aug 16, 2014 8:23 pm

memes are not allowed so no
Back to top Go down
SP



  3856
  cellularSP

Explain these Crusade Memes for me. Empty
PostSubject: Re: Explain these Crusade Memes for me.   Explain these Crusade Memes for me. EmptySat Aug 16, 2014 8:23 pm

they aren't actually memes they're actually really shitty reminders of the past
Back to top Go down
Dustination



  Mach Rider
  2811
  Dustination

Explain these Crusade Memes for me. Empty
PostSubject: Re: Explain these Crusade Memes for me.   Explain these Crusade Memes for me. EmptySat Aug 16, 2014 8:29 pm

happy goku face is goku's reaction at being in crusade
sad goku face is sk's reaction at goku being in crusade

bubsy is lel funni jontron mame

stilt is the pinnacle of all sprite works now and forever

neb is satan himself don't associate with him

kill me is the pinnacle of all sprite works now and forever

Back to top Go down
https://projectcrusade.forumotion.com/
Johnny64

Johnny64

  Snake
  1272

Explain these Crusade Memes for me. Empty
PostSubject: Re: Explain these Crusade Memes for me.   Explain these Crusade Memes for me. EmptySat Aug 16, 2014 8:53 pm

I did not know the Goku sad one, besides, you're missing Super Mp3Toaster 
Back to top Go down
rexos
Level 5 CPU
rexos

  300

Explain these Crusade Memes for me. Empty
PostSubject: Re: Explain these Crusade Memes for me.   Explain these Crusade Memes for me. EmptySat Aug 16, 2014 8:56 pm

stop
Back to top Go down
SP



  3856
  cellularSP

Explain these Crusade Memes for me. Empty
PostSubject: Re: Explain these Crusade Memes for me.   Explain these Crusade Memes for me. EmptySat Aug 16, 2014 8:57 pm

what do you want from us
Back to top Go down
Johnny64

Johnny64

  Snake
  1272

Explain these Crusade Memes for me. Empty
PostSubject: Re: Explain these Crusade Memes for me.   Explain these Crusade Memes for me. EmptySat Aug 16, 2014 8:59 pm

rexos wrote:
stop
No marior
Back to top Go down
SP



  3856
  cellularSP

Explain these Crusade Memes for me. Empty
PostSubject: Re: Explain these Crusade Memes for me.   Explain these Crusade Memes for me. EmptySat Aug 16, 2014 9:00 pm

Johnny64 wrote:
rexos wrote:
stop
No marior

thats not how this works
Back to top Go down
rexos
Level 5 CPU
rexos

  300

Explain these Crusade Memes for me. Empty
PostSubject: Re: Explain these Crusade Memes for me.   Explain these Crusade Memes for me. EmptySat Aug 16, 2014 9:02 pm

dont make me do this
Back to top Go down
Doq
Level 6 CPU
Doq

  804
  Ask in 20 years.

Explain these Crusade Memes for me. Empty
PostSubject: Re: Explain these Crusade Memes for me.   Explain these Crusade Memes for me. EmptySat Aug 16, 2014 9:03 pm

Do what? Gronos
Back to top Go down
http://www.doqk.ml/
rexos
Level 5 CPU
rexos

  300

Explain these Crusade Memes for me. Empty
PostSubject: Re: Explain these Crusade Memes for me.   Explain these Crusade Memes for me. EmptySat Aug 16, 2014 9:11 pm

you asked for this
Back to top Go down
Dustination



  Mach Rider
  2811
  Dustination

Explain these Crusade Memes for me. Empty
PostSubject: Re: Explain these Crusade Memes for me.   Explain these Crusade Memes for me. EmptySat Aug 16, 2014 9:12 pm

REX NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Explain these Crusade Memes for me. ParadiseProjectAerial-cb16885
Back to top Go down
https://projectcrusade.forumotion.com/
rexos
Level 5 CPU
rexos

  300

Explain these Crusade Memes for me. Empty
PostSubject: Re: Explain these Crusade Memes for me.   Explain these Crusade Memes for me. EmptySat Aug 16, 2014 9:30 pm

its too late
Back to top Go down
Johnny64

Johnny64

  Snake
  1272

Explain these Crusade Memes for me. Empty
PostSubject: Re: Explain these Crusade Memes for me.   Explain these Crusade Memes for me. EmptySat Aug 16, 2014 9:41 pm

Scary
Back to top Go down
Doq
Level 6 CPU
Doq

  804
  Ask in 20 years.

Explain these Crusade Memes for me. Empty
PostSubject: Re: Explain these Crusade Memes for me.   Explain these Crusade Memes for me. EmptySat Aug 16, 2014 9:55 pm

Gronos
Back to top Go down
http://www.doqk.ml/
Gamey DJ
Level 6 CPU
Gamey DJ

  705
  nah

Explain these Crusade Memes for me. Empty
PostSubject: Re: Explain these Crusade Memes for me.   Explain these Crusade Memes for me. EmptySat Aug 16, 2014 10:04 pm

Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety  Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety SpanketySpankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety  Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety rex plz stop this hurts my bottom.
Back to top Go down
Guest
Guest



Explain these Crusade Memes for me. Empty
PostSubject: Re: Explain these Crusade Memes for me.   Explain these Crusade Memes for me. EmptySun Aug 17, 2014 1:10 am

This place could use a revivechat 
Back to top Go down
Slissith

Slissith

  2277
  ( ͡~ ͜ʖ ͡°)

Explain these Crusade Memes for me. Empty
PostSubject: Re: Explain these Crusade Memes for me.   Explain these Crusade Memes for me. EmptySun Aug 17, 2014 4:00 am

Gamey DJ wrote:
Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety  Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety SpanketySpankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety  Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety Spankety rex plz stop this hurts my bottom.

Secretly, you're enjoying this.

Wink
Back to top Go down
Sponsored content




Explain these Crusade Memes for me. Empty
PostSubject: Re: Explain these Crusade Memes for me.   Explain these Crusade Memes for me. Empty

Back to top Go down
 
Explain these Crusade Memes for me.
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Universal Crusade(super smash bros crusade RIPOFF)
» The official unofficial character discussion thread on forum crusade mains of Super Smash Bros. Crusade 2015 (current version 0.9)
» Crusade at Apex overview (and a bit of not-crusade stuff)
» CRUSADE LEAK! I REPEAT! CRUSADE V0.9.1 LEAK IS HERE!
» Aku 4 Crusade

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Project Crusade Community ::  :: Spam Section-
Jump to:  
Create free forum | ©phpBB | Free forum support | Report an abuse | Forumotion.com